Veelgestelde vragen

Als ik een BabyCareBox aanschaf, zit ik hier dan maandelijks aan vast?

Nee, zeker niet!

U kunt heel makkelijk kiezen om een BabyCareBox eenmalig aan te schaffen en als u tevreden bent, kunt u natuurlijk altijd een abonnement bij ons nemen voor het gemak.

Als ik kies voor een BabyCareBox abonnement, hoe gaat dit in zijn werk?

Via de website kiest u de box die past bij de behoefte van u en uw kleintje. Vul vervolgens alle gegevens in op het formulier en druk op ‘verzenden’. U ontvangt een bevestiging in uw mailbox. Vanaf het door u gekozen moment ontvangt u elke maand (of elke twee weken, afhankelijk van de frequentie die u kiest) de Luier box, Verzorgings box of een Gepersonaliseerde box op het door u aangegeven adres.

U kunt het abonnement op elk moment aanpassen of opzeggen. Wij hanteren enkel een maand opzegtermijn.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

Wanneer u een BabyCareBox aanschaft betaalt u via iDeal of een andere door u gewenste betaalmethode. 

Is de BabyCareBox alleen voor pasgeboren baby’s?

Nee, de producten die wij aanbieden kunnen gebruikt worden door baby’s, peuters of kleuters.

Vaak horen wij om ons heen dat er genoeg volwassenen zijn die de keus maken om Zwitsal producten aan te schaffen voor eigen gebruik.

 

Kan ik producten toevoegen aan de BabyCareBox?

Ja, het is mogelijk om verzorgingsproducten toe te voegen aan de BabyCareBox met luiers. Dit wordt dan automatisch een gepersonaliseerde box.

Wat als mijn baby meer of minder verbruikt dan gemiddeld?

Bij de door ons aangeboden opties gaan wij uit van het gemiddelde verbruik van een baby. Als uw kleintje meer of minder verbruikt dan is het mogelijk om de BabyCareBox volledig te personaliseren, u ontvangt dan een gepersonaliseerde box. Op deze manier ontvangt u een box die volledig aansluit bij de behoefte van uw kleintje en heeft u altijd voldoende luiers en verzorgingsproducten in huis.

Wat houdt een eenmalige BabyCareBox in?

Voor elke Box die wij aanbieden heeft u de optie om deze eenmalig aan te schaffen. Dit kunt u zo vaak doen als u maar wilt. Met ‘eenmalig’ bedoelen wij dat u nergens aan vast zit.

Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

Voor de Luier Box en de Verzorging Box geldt: Geen verzendkosten.

Voor de Gepersonaliseerde Box geldt:
Vanaf €24,99 geen verzendkosten. Als u onder de €24,99 euro blijft, bedragen de verzendkosten €7,95.

Wij proberen zsm uw BabyCareBox voor de deur af te leveren binnen een maximale levertijd van 48 uur.

Menu